bartubebek yani neye göre aç diyorlar?çocuğun kilosu nasıl?yeterince kilo aldımı ?ayrıca sütünüz beslenmeyle artacakdır.muhtemelen yediğinize vs dikkat edemiyorsunuz.günlük 2-3 lt su ,bol bol çorba,proteinli gıdalar,yeşşillikler,rezene çayı,en önemliside dinlenmeniz ve uyumanız ,stres yapmamanız lazm.umarım size destek olan birileri vardır.bebeğiniz emzirdikden sonra hemen mi ağlıyor yoksa günün belirli saatlerindemi.belki gazı vs de olabilir.eğer siz doydugunu düşünüyorsanız bence sütünüzü arttırma yollarına gidin.süt arttıcu damla da alabilirsiniz.yada bebeğin kilosu az ve gerçekten doymuyorsa mama verebilirsiniz.tabiki bunu doktorunuza danışarak başlayın.insanlar keşke lohusalara yorum yapmasa .belkide stresten sütünüz azaldı.