sarapchanel Ahsensmom_ 23.30 dan önce yatıramıyorum artık bende alıştım sorun etmiyorum sabahları birazcık daha fazla uyuduğum için
Alparslanmom__ Ahsensmom_ çocuklarınızı mümkün olduğunca en geç 4-4.30ta gündüz uykusunu bitirmeli. Tabi diş veya hastalık gibi durumlarda maalesef uyku düzensizliği oluyor.
emiyomu Ahsensmom_ Benim oğlan 8de ayakta 12 de uyur 2 de kalkar akşamda 9buçuk 10da uyur. 10da kalktığı günler öğlen geç uyursa akşam 12 1e kadar duruyor. Öğlen uykusunu kaçta yapıypr
sarapchanel Ahsensmom_ doğru ama gündüz bir uyku yapmasına rağmen erken yatıramıyorum kendimi bi toparlıyım denicem bişeyler artık
aslhnkrts Ahsensmom_ benim kızımda yaşına girene kadar öyleydi gece 1 / 2 / yi bulurdu şuan 1,5 yaşında az önce uyuttum 🥹ilk defa maşallah nazar değmesin inşallah 😂
sengul34 Ahsensmom_ 3 yaşında be şuan ayakta sallıyorum ve sabahın 7 sinde ayakta. Doğdu doğalı hep zor uyuyan çocuk
defnesmam42 Ahsensmom_ 10a şükürler olsun 12 1 2 hiçbir zamana 11 11,30 dan önce uyumadi en erken uyku saatimiz budur
defnesmam42 Ahsensmom_ bende hiç erken uyumamışım büyüdüm sağlık olarak bir sorunum yok ben artık böyle düşünüyorum çünkü diğer türlü kafayı yerim