Kızlar 9 ay 11 günlük bebegım var kg boy olarak ortalama bı kız bebek. Şiddetlı ek gıda reddımız vardı emmedı de bıberonla anne sütü verıyorum doğdu doğalı kavga kıyamet uykuda yedırıyordum ama halıyle kg falan etkılenmedı. 1 çay kaşığı kdr ek gıda yemezdı doktorumuz bırlıkte ılerlıcex dedı anne sütünü günde 500 e düşür fazlasını vermenı ıstemıyorum dedı.
Günde 4 kere alıyor anne sütünü gece beslenmesı yok.
bu sabah 100 cc anne sütü içti az omlet 1yk tahın pekmez cevız kaju rendesı yedı
Sonra 100cc anne sütü ıctı
2-3 yk bezelye yedı ardından 2-3 yk muzlu yoğurt yedı
100cc yıne ann sütü içti
3-4 yk yayla çorbası içti
160 cc anne sütü içti uyudu
İnanılmaz şiddetli beslenme reddiimiz vardı kesinlikle zorlanıyordum ama istemiyordu bir çay kaşığı bile yemezdi şimdi birkaç gündür kendi isteğiyle bunları yedi ama sütü de azalınca aç kalıyor sanıyorum. İnternetten bakıyorum milletin çocuğu tabak tabak yiyor benim çocuğum her öğünde maksimum üç kaşık yiyor bir de o çocuklar 200 cc anne sütü içiyor benim kızım 3 kaşık ancak yıyor 100cc de anne sütğ içiyor acaba normal mi yedıklerı. Doktor sakın pes Edip süte yüklenme başa sararsın zamanla kendisi arttıracak dedi amase yüklenirsen bir daha bu durumu aşamazsın dedi. Ama ek gıda ile süt az geliyor gözüme yardım eder mısınz