İyi akşamlar hanımlar. Oğlum hep memede uyudu. İşte olduğum zamanlar babaannesi varken bebek arabasında uyurdu. Şuan kreşe başladı orada Pış Pış la uyuyor. Ve bu ara aşırı bağımlı oldu. Kreşten alırken daha arabada başlıyor el atmaya. Eve gelir gelmez emiyordu. İştahını emmeye bağlıyorum biraz da . Belki kesince düzelir..🫠 Ve son günlerde emmesine rağmen zor uykuya dalıyordu normalde önceden 20 dk falansa şuan 1 saati buluyordu. Ve artık bıkkınlık geliyordu. Ve birini emerken diğeriyle oynardı.😂 neyse dün gece 1,5 saat emdikten sonra uyumuş bende uyumuşum. Gece uyanınca kesmeye karar verdim 😂 bugün eve geldik hemen ağlamaya başladı bende pul biber sürdüm 😂 geldim oturdum önüne gel annecim ama meme hasta olmuş dedim. Zaten memeyi pul biberli görümce eliyle bu niye böyle der gibi yapıp ııııııı dedi 😂😂😂😂 yara olmuş iyileşmesi lazım annecim dedim gelip silmeye çalıştı 😂 ay acıdı uff oldu dedim karışmadı. Biraz dolandı yine geldi emmek istedi verdim emdi ve geri çıkardı 😂 gece uykusuna geçmesi zor oldu. En son tekmeliyordu beni ve dayanamayıp uyudu.. Bakalım beni gece neler bekliyor . Oğlum 18,5 aylık bu arada 💙