Kızlar geçen sene doğum kilolarımı verdim şükürler olsun 16 kg kadar indim
Şimdilerde 5 kg filan geri aldım ama normal yedim yani baya
Neyse
Bir arkadaşımla pilatese başlamaya karar verdim çünkü hep yalnızım 😢 tek baktım çocuğuma sıfır destekle eşinde yoğun çalıştığı için haliyle kendim içşn de bir şeyler yapmak istiyorum
Sağolsun eşim git dedi ama haftada bir anca giderim çünkü çocuğumu bıraksam kimsem yok Malesef
Sorum şu sizce haftada bir çok az olur saçma mı yoksa iyi mi
Ama çok hevesli ve heyecanlıyım bana çok iyi geledeşgne inanıyorum