atlasmomyyyyy bende merkezden 20-25 dk uzak dediğiniz gibi bi yerde oturuyorum. Zorlandığım tek şey market alışverişi, eşim biraz yoğun çalışıyor bazen alamıyor eksikleri haliyle zorlanıyoruz kahvaltıya ekmek olmayan günlerim oluyor mesela kendim hamur işi bişeyler yapıyorum. Şehirde severim ben aslında ama müstakilde denemek istedik o yüzden buraya geldik genel olarak memnunum aslında. Çocuklarım bahçede çok rahat oynuyorlar güvenlikli bi site aynı zmanda. Sürekli parka çıkarma derdi yok istedikleri saatte bahçede oynayıp geliyorlar ev biraz fazla kirleniyor ama onlar mutlu ben mutlu :)