Kizlar ise baslamak icin bir adim aticam ve kizimi abimin eşine teslim etmeyi dusunuyorum yavas yavas alistira alistira tabiki ama bana asiri asiri bagli kizim acaba alisrimi ya daha cokta küçük ama mecburum 19 aylik ben nasil dayanicam hic bilmiyorum cok zor bir surec gibi gozukuyor bana bende o da alisirmi sizce ya varmi oyle anneler benim gibi