Benım kızım 4.5 yasındayken bebegımız oldu suan 3 aylık. Tam yaz dönemine denk geldı, okullarda tatildi. Hiç beklemediğimiz kadar zorlandık, sabaha kadar uykusunda kavga etti bagırdı istemıyorum seni git deyip tükürürdü uyanıkkende ayrı krizler yasardık.Sabah kalkar kardeşin yüzünü yastıkla kapatcam derdi, birsey olmadı mı gider bebege bagırırdı uyandırırdı. Bütün huyu suyu degıstı, kendı kızıma tahammülüm kalmamıstı artık beni o kadar şaşırtıyordu ki hal ve davranışlarıyla.. neyseki okulu açıldı, tam gün gidiyor eylülün başından beri. Şuanda hersey cok güzel rayına oturdu. Gündüz küçüğüyle gönlümce ilgilenebılıyorum. Okuldan gelınce onunlada guzel vakit gecıyoruz. Krizleri baya azaldı, kardeşini kabullendi. Eğitim anlamında güzel gelişmeler gösterdi ve kızım eski halline dönüyor cok sükür.. Burada siz okula yazdırın dicem ama öncesinde okul gecmişi yoksa bu onu daha dışlanmış hissettirebilir. Bizim gecen seneki aynı okul aynı arkadaslae olunca hiç zorlanmadı cok keyif alıyır