Kızlar merhaba geçenlerde soğuk algınlığı olmuştum hava değişiminden fark ettiğim andan itibaren sürekli maske taktım ve ellerimi yıkadım 55 günlük bir bebeğim var onu emziriyorum çünkü , peçete kullanmaktan burnumda uçuk çıkmıştı bebeğime bulaşırsa diye ağlamaktan harap olmuştum çok şükür şu ana kadar bir şey olmadı sorum şu , uçuğum kabuk tuttu ve hatta soyuldu sadece kurumuş yara tarzı kaldı bulaşıcılığı kalmış mıdır maske takmaktan çok yoruldum bebeğimi çok özledim (uçuk burnumda )