goktugelif Kızlar mamayı kesip cicibebeli süte başladığımdan beri iştah yok acaba geri mamaya mı dönsem balık yağları falan iştah açıyor mu çözüm bulan yardım etsin lütfen bebeğim 1 yaş 9 buçuk kilo
melek7_3 goktugelif iki yaş 9 kilo balım yağı kullandım iki ay düzenli biraz açtı ama yinede çok iyi değil ocean kullandim
Madam27 goktugelif benim kızım da 13 aylık çok iştahsız bi bebek bu aralar hiçbirşey yemiyor önceden de fazla yemezdi ama bu aralar hepten kesti diş çıkarıyor sizin bebeğiniz de diş çıkarıyordur ondan iştahsızdır belki
[silindi] goktugelif Mamayı ve cicibebeli sütü kesip tamamen yemeği deneyin, en azından acıktığında kendisi size teklif edecektir
[silindi] goktugelif Zaten aktif bir şekilde acıktığını size dile getirmez siz hareketlerinden anlayabilirsiniz ara ara teklif edin yemek yemeyi
melek7_3 goktugelif iştahsız çocuk napsan etsen iştahsız oluyor bence bide demiri eksikmi baktirdinmi
livanurvealpinannesi61 goktugelif süt cici bebe iştahsızlık yapar neden mamayı kestiniz ki süt ve cici hiç sağlıklı değil birçok zararı var yani
livanurvealpinannesi61 goktugelif yani bende süt cici bebe ile büyümüşüm ama çocuklarıma hiç cici bebe vermedim oğluma inek sütü vermedim köyde anneannesi vermişti isteyince. Kızıma süt verdim dokundu oğluma vermedim o yüzden sağlıklı değil yani gerek Yok ki