Evde Ben eşim ve 18 aylık bebeğim var biz bebegimiz olduktan sonra daha dikkat eder olduk sakin cumlellerle konuşuyoruz eşimle birbirimize ama benim çocuğum çok kaba srekli benle tartışır gibi bişeyler anlatıyor geliyor vuruyor cimdikliyor saçımızı yoluyor yani yüzümün her yerini çizmiş çocuğum acayip sinirlj bı saat parka çıkıyoruz çocuğum hep benimle yani yani biz karşılıklı kibar davranmaya çalıştıkça çocugumuz bu kibarligi gostermiyor