goktugunannesi5 dediğim gibi mama zehir değil içeriğini okuyun besleyici gayet… anne sütünün yerini tutmaz ama sütümüz yetmiyorsa da yapacak hiçbir şey yok, tam tersi rahat olursanız belki sütünüz artacak mamaya ihtiyaç kalmayacak… yetersizim diye düşündükçe sütünüz daha da gider. Şahsen bende sizin gibi taktım ama 2. Bebeğimde asla bunu yapmayacağım. Boşuna kendimi strese soktum hatta o kadar uzun emziriyordum ve göğsümden sütte geliyordu, aç olma ihtimali aklımın ucundan geçmedi bebeğim uzun uzun ağladı. Bende şimdi o anların vicdanını çekiyorum. Keşke hiç düşünmeden direk mamayı deneseydim. Zaten o günlerden sonra şuan en ufak şeyde ilk mama vermeyi deniyoruz. 😄 baktık yine ağlamaya devam ohh diyoruz en azından aç değil, ya diş ya atak haftası zırt pırt 🙈