Kızlar 3 ay sonra oglum 4 yaşına giricek. Kreşe gidiyor boyama kesme vs yapıyorlar. Ama bunların hepsini sol eliyle yapıyor bu cocuk solak mı artık. Değişmez mi? Dezavantajı varmı bu durumun. Bazı zamanlar hem solu hem sağıda kullanıyor ama genel olarak sol