Lütfen yalnız olmadığımı söyleyin🤦♀️ hayatımda bir defa bindim uçağa o da balayına giderkendi. Çok korktum yani o anda korkumdan öndeki oturan kişinin koltuğunu tuttum sanki ne işe yarayacaksa😃 kızımla Sinopa gitmeyi düşünüyorum otobüsle 12 saat uçakla 1 buçuk saat. Korkum yüzünden binemiyorum. Siz uçaktan korkuyormusunuz? Korksanız dahi kısa mesafe diye uçağa binermisiniz?