Arkadaşlar merhaba doğum yapalı bir ay oldu ve evimde Türkmen bir bakıcı var bebeğime davranışları ve ilgisi çok güzel akşam ona bırakıp uyuyabiliyorum , ama diğer konularda ev işi vs sürekli surat asıyor ve ben bebekle ilgili uyardığımda suratı düşüyor kendini benden üstün görmeye başladı ama bakıcısız da yapamam ne yapacağım bilmiyorum önerilere açığım