dygskerem ezooomom 3.200 49 cm doğdu üç aylıkken 6.500 kilo boyuda 62 cmydi heralde şimdi 4 aylığız bakalım daha gitmedik
fatmaanuurr22 ezooomom ya normalde ilk iki ay çok güzel kilo aldı ama bu ay sürekli hastalandığı için gelişimi yavaşladı gibi sağlık ocağındaki hemşireler öyle dedi bu ay sadece 1cm almış boyuna 🥲
ezooomom sinif07188 suan bilmiyorum ama 20 gum once 39 du suan 40.5 falan vardir bizim bas biraz buyukdu dogdugunda
sinif07188 ezooomom bizim de vücuduna göre küçük gidiyor. 3 ay kontrolünde boy 63-64 arasında ölçtü kilo 6400 baş çevresi 38,5 ölçtü
ezooomom fatmaanuurr22 olsun sagliklari olsunda bizimki minyom durdugu icin sordum ben boyuda uzar hic sikinti yapmayin
murek Sma comfort kilo aldırımı çok iyi bebeğim 6. Ayına girecek doğduğundan beri onu kullanıyoruz gaz sorunu da olmadı
ezooomom murek ben ilk basta kullandim onu evet guzrl kilo yapiyor ama biz kabizlik soruNU yasayinca biraktik suan duzelti elimdeki bitince tekrar ona gecicem