TugcenurLina -sevimlipolyanna- çiğden doğrayıp buzdolabı poşetine koydum. Sulanıyor dolaptan çıkınca yemeklerde pek anlaşılmıyor da menemen falan güzel olmuyor mesela. Kırmızı biberi doğrayıp koymak çok işime yaradı yeşil biberi de buzlukta beğenmedim bi koku oluyor kızartınca
dygskerem -sevimlipolyanna- doğruyorum çiğden karton bardaklarda donduruyorum sonra çıkarıyorum buzdolabı poşetine koyuyorum tam bir yemeklik iyi oluyor
Mnli -sevimlipolyanna- ben bütün koyuyorum oluyor ya yani hiç yoktan iyi bulgur pilavına falan koyuyorum sonra tam çözülmesini beklemeden doğruyorum
nwmam00 Ben tümden koydum çözünmesini beklemeden doğrayın güzel oluyor,ayrıca biraz da pişirmeden doğrayıp koydım
mamacitaa_ -sevimlipolyanna- güzel olmuyor ya :( ben ise geçen yıl dilimleyip atmıştım ama bu yıl onu da yapmadım beğenmedim artık
cokbilmismom -sevimlipolyanna- domates çorbası için koyuyorum ben sadece. Onuda rondodan çekip direk çiğden koyuyorum buzdolabı poşetlerine.