Merhaba,
4 aylık bir bebeğim var. Gündüzleri sorun yok ama 16.00-16.30’dan sonra genel olarak uyutamıyorum. Sürekli kucakta etrafa bakmak istiyor. Ben de gece uykusuna geçiş için 20.00’ yi bekliyorum. Ama çocuk inanılmaz ağlıyor ve uykuya geçmek istemiyor, geçemiyor. Sizler nasıl yapıyorsunuz? Yardımcı olur musunuz?