masall00_ Kızlar annemin bacakları aşırı derecede şişmiş hastaneye gittiğinde ödem tuttu dedi ama doktorlar hiç yardımcı olmuyor ağrı kesici ilaç verip gönderiyorlar sizde ailesinde yaşayan var mı neler yapması lazım nasıl geçer lütfen yardımcı olur musunuz