18 Eylül’de doğum yaptım sağ tarafimda hafif hafif sıvı geliyordu çoğaldı aşırı kötü koku ve kızarıklık ağrı batma vs büyük ihtimalle enfeksiyon kaptım sağlık ocağında antibiyotikli krem antibiyotik hap yazdı doktor geçer inşallah korkuyorum bu durumu yaşayan varmı ??