7.ay oldu doğum yapalı ama henüz 2 kez regl oldum ilki 4.ayda ikinci de 6.ayda şuan 8 gün geçikti aşırı şiş ve yumurtlama ağrıları yaşıyorum kızımda 4.ayda regl oldum birdaha kesilmedi ama bu şekilde olması bütün vücut dengemi bozuyor doktora gitmelimiyim bu arada sipiral ile korunuyorum