Merhaba arkadaşlar benim ikizlerim var bir kız bir erkek sorun şu asla kimsenin yanına gitmiyorlar 1 buçuk yqsindalar hele kız ben nereye gitsem peşimde sürekli klabalik ortamlardyiz oyun alanlarindyiz ama kimsye gitmiyorlar ne yapcam bilmiyorum sizce nasıl bir durum izlemeliyim