Emzirme ücreti vermiyorlar eşi memur olana. Sadece ilk çocuksa tek seferlik 5000
ikinci çocuksa 1500
Üçüncü çocuksa 5000 veriyorlar
Ama emzirme ücreti yok eşin çocuğu idari işlerde üstüne işletince o zaman maaşına sadece çocuk parası yatıyor her ay 290 tl olması lazım benim iki çocuğum var 590 gibi bi ücret alıyoruz onun için o da maaşın içinde zaten süt parası verilmiyor kısaca