Kızlar merhaba 4:30 aylık bir bebeğim var ve sürekli ben onu saat 7:30 sekiz 8:30 en geç dokuzda uyutuyordum akşam ,ve saat 12 -1gibi uyanıyordu sonra geri uyuduğunda saat 3:00 dört veya beş civarı kalkıp daha da uyumuyordu acaba diye düşündüm hani saat 9:30’da 10 da Sallasam uykuyu 10:30’da geçse hani uyku süresi zaten ilk 4-5 saat sürüyor gece üç gibi uyansa sonra bir daha uyusa 6-7 gibi öyle uyansa diye düşündüm sizin bebekleriniz kaçta uyuyor akşam uykusuna zaten gündüz pek uyumuyor önemli değil ama gece önemli hani sabah çok erken kalkıyor çünkü on gibi yatırsam sizce daha mı geç kalkar