xxeliff Almadık maşallah diyelim lutfne 6 buçuk aylık nerdeyse rahatsız değilse besigine koyup mamasını verince uyuyor ama kendim veridm binevi Çok aglamadikca hani nazlanma dikkat çekme aglamasinda almadın kucağıma neni söyledim beşiğini hafif sallaidm Oyladim oyleli alıştı . Bide eğer sicks sevmiyorsa rahatlatın bebeğin üstünü öyle de kolay uyuyorlar