Sevgili Ekim Sen geldin mi, kalbime bir dinginlik çöker. Hüzünle umut birbirine karışır, gökyüzü biraz kederli ama içi sıcacık görünür. Dökülen her yaprak bana hatırlatır; gitmesi gerekenler gider, kalanlar kök salar. Sen aslında bana sabretmeyi, kabullenmeyi ve yeniden başlamayı öğretirsin.🍂🪷