organikirmik Oğlum 9.5 aylık, biri beni görse eşimi ayıplayacak dövüyor sanıp. Boynum omuzlarım mosmor bacaklarım mosmor kollarım mosmor. Sert bir şekilde hayır diyorum kucağımdaysa indiriyorum falan ama yok yani aşırı canım yanıyor artık. Var mı bi yolu
CheriBlossom organikirmik ben kucağımdan indirip sert bir ifadeyle net bir sekilde “ısırırsan kucaklaşmak sarılmak yok tek başına oturucaksın” diyordum epey ağlıyordu sinra biraz durulur gibi olduğunda aynı hizaya inip gözlerine bakarak “eğer ısırmıycaksan sarılabiliriz ama ısırırsan yine senin yere bırakmak zorunda kalırım ısırdığında canım yanıyor” diyordum sarılıyordum her seferinden inatla tekrar tekrar söylüyordum sonra bıraktı ısırmayı 11 buçuk aylık şuan bizim de o aylardaydı sanki dayak yemiş gibi heryerim mosmordu🤦🏻♀️
CheriBlossom organikirmik şimdi yine dişleri kaşınıyor ara ara yapmaya çalışıyor parmaklarımı ısırmaya çalısıyor hemen uyarıyorum bırakıyor kimsenin bebeğinizi ısırarak sevmesine izin vermeyin ısırdığında da gülmeyin ki oyun sanmasın o zaman daha çok yapmak istiyolar sonra herkes gidince ısırılan canı yanan biz oluyoruz
Selinbe organikirmik 3 yaştan bildiriyorum hala ara ara oluyor ısırmalar özellikle dikkat ettiğim zamanlar var çok uykusu gelince ısırıyor yada herhangi bir hastalık atlattıktan sonra çok hırçınlaşıyor ama azaldı orası bir gerçek
mihramomm1 organikirmik Isırılmayı tercih ederdim sanırım benim ki de heryerimi çiziyor 🤦🏻♀️Yüzümün heryeri jiletle kesilmiş gibi hayır tırnağını da hep kesiyorum ama kurtulamıyorum 😂😂🤦🏻♀️