Arkadaşlar kısmetse pazartesi sezeryan dogum yapacam bana dua eder misiniz kolay olsun sağlıkla bebeğimi kucağıma alayım birde bir sorum var ikinci doğumum olacak ama emzirdğim halde meme ucum yok nasıl cıkarabilirm meme ucunu ilkinde yara olmuştu bilmedm ne yapacam şimdi neler ypsam olur ucum çıksın yara olmasın diye