Gamzelikiz_34
Ben kendi hayatımdan örnek vermek istiyorum bu posta küçükken annem hep bana kızardı benden üç yaş küçük kardeşime kizmazdi yada sesini yükselttmezdi ben hep abla profili oluşturmak zorunda kaldirilirdim ve bunu hiç sevmezdim hatta o zaman ki dusuncelerimde annem neden hep bana söylüyor bir kez de ona söylesin diye üzülürdüm büyük olduğum için kizilmasi gereken benmiyim? Yada herşeyi doğru yapmak zorundamiyim? Bu durum kardeşimle aramada soğukluk getirmişti annemin o dengeyi tutturamamasi bizim aramizda dengesiz bir hırs, nefret oluşturmuştu büyüyünce tabiki bunu algılıyor insan kardeşinden dolayı değil annesinin tavrından dolayı böyle hissettiğini bence denge çok önemli mesela bugün büyük kızınızı uyardiginizda birdahaki sefere küçük kızınızı uyarın en azından büyük kızınız bunu böyle görsün annem sadece bana değil kardeşime de bunun yanlış olduğunu söylüyor desin ♥️