busradonat 5 aylık kızım için 1 tog uyku tulumu aldım , gece 22-23 derece arası oluyor içerisi, tulumun içine ne giydirmem gerekir?
ates06 busradonat aynı aydayız 1.6 tog kullanıyorum 23-23.8 arası sıcaklık uzun kollu zıbın giydiriyorum sadece yeterli oluyor
gg3848 busradonat ben de yeni sipariş verdim internetten gördüğüm kadarıyla 1 tog uyku tulumu için o derecelerde uzun kollu Zıbın öneriyordu
busradonat ates06 gece sanki üşüyor gibi hissediyorum üzerine müslin örtüyorm ama bu sefer de çok kıpırdıyor, ben üzerime pike örterken onun tek tulumla ısınacağını düşünmüyorum