İlk olarak avent ultra air denemiştim, yaklaşık 1 ay tutmadı. Sonra avent soothie emzik aldım, denediğim gibi onu da attı. Hemen ardından avent ultra air’i tekrar denedim ve tuttu. Herhalde daha kötüsünü görünce elimdekinin kıymetini bileyim dedi😅 Ama kimi bebek de tutmayınca tutmuyor, yapacak bir şey yok.😕