nurzeyd06 bende son zamanlarda ayakta sallamaya alıştırdım maalesef ki eğer olduğu yere bırakacaksam tam dalmadan bırakıp pış pışlamaya devam ediyorum uyanırsa tekrar ayağıma alıp sallıyorum yatağına yatıracaksam da aynı şekilde tam dalmadan mayışık şekildeyken yatağına alıyorum bebekler uyuduğu yerin değiştiğini hissedip o yüzden uyanırlarmış öyle okumuştum bi postta