Hanımlar 20 günlük erkek bebeğim var ilk 15 gün güzelce emzirdim hatta ilk başta sütüm gelmediği için sarılığımız vardı ilk günden sağımlara başladım ve mamaya gerek duymadan süt kanallarımı açtım sarılığımız gitti şükür.. ama bir kaç gündür şundan muzdaribim; bebeğim geceleri asla uyumayan bir bebekti krizler katılmalar vs en son doktorumuza danıştık akşam üstü sütümün yetersiz olabileceğini düşündüğü için mama verebilirsin dedi bizde 4-5 gündür akşamları yatmadan mama veriyoruz ama bu sefer de gün içinde bazen kendi mememi emerken birden ağlama krizine giriyor memeyi itiyor 10 kez çekip bırakıp ağlıyor, gazını mutlaka alıyorum öyle emzirmeye devam etmeye çalışıyorum, tene ten yapıyoruz, sakin kalıp emzirmeye çalışıyorum ama neden böyle yapıyor anlamıyorum. Bugün gittim slikon göğüs ucu aldım onda memeyi kabul etti emdi ama yine gazını çıkartmaya çalışırken krize girdi ve ağladı arandı bende sağım yaptığım sütü verdim ve peşine kendi mememi çıplak bir şekilde tutturdum emzirdim şimdi bu bebeto neden böyle yapıyor ne yapmam gerekiyor inanın üzülüyorum çok. Moralimi bozmak istemiyorum ama insanlar “ sütün yetersiz, mama ver, kalitesiz sütün olabilir, senin sütün midesini doyurmuyor, seni istemiyor..” diye diyip duruyorlar sütüm gitmesin diye umursamayıp sağım yapıyorum