aleynaderin1 Merhabalar tamamlayıcı sağlık sigortasında hangi şirketi tercih ettiniz r ile başlayan Sigortayı kullanan var mı
momas aleynaderin1 acıbademi kullanıyoruz ailecek yaptırınca daha ucuz oluyor. Eşim ben oğlum 57 bine yaptırdık. Oğlumun 10 muayene bizim 4 muayene hakkımız var. Diğer herşey de ücretsiz
yigitinannesi41 aleynaderin1 ailecek kullanıyoruz 30 binlerde ödemiştik. 10 hak var hepimizin tahliller falan ücretsiz oluyor
dogakusumx Mapfre yaptırdım. Kızım 10 muayene yatış bana da yatış+check up 18 bin. Çoğu hastaneyi de kapsıyordu.
Mnb10 Anadolu’dan teklif aldım oğlum ve benim için 83 bin 4 yıldır da ayni sigortadayım iyice uçtu gitti fiyatlar bende başka sigorta arayışındayım
ozgeeemom endoplazmikretikulumiste Merhaba sigortacı olduğunuzu gördüm. Size bir konuda danışmak istiyorum. Ben şu an Ankara sigortadayım. Ve yeni tanı almış olduğum (yani şu anki sigorta sürecinde) bazı hastalıklarım mevcut. Ankara ile yeni poliçe imzalarsam. Yine bu hastalıkları karşılamaya devam edecek mi? Ya da başka bir sigortaya geçersem. Bu dönemde tanı almış olduğum hastalıkları karşılayacak mı?
fairytaleofthestars aleynaderin1 axa tercih ettik her özel hastaneyi karşılıyor neredeyse. 10 muayene+tahlil haklarımız mevcut