Kızım 3.5 yaşında bu sene okula başladı. Mart da bezi bırakmıştı. Bırakırkende bıraktıktan sonrada neredeyse hiç altına kaçırmamıştı. Ama bi süredir sürekli altına kaçırıyor. Bi gün kaçırmazsa genelde öteki gün kaçırıyor. 2 dir öğlen uykusunda okuldada kaçırıyormuş. Neden kaçırıyor aklım almıyo kafayı yicem. Sıvı alımı desem kızım su içmeye başladığından beri zaten gece gündüz çok su içer onunla alakalı olduğunu düşünmüyorum. Psikolojik mi yoksa üşütüyormu. Doktora götürsem çocuk doktoruna mı götürmem lazım yok pedegoga mı bi akıl verin ya