dsoylms Bebeğim yeni 7aylik olacak. Bir haftadir başını sallıyor. Öne arkaya şeklinde ritmik olarak. Hani rockçilar gibi. Bu arada desteksiz oturuyor ve emekliyor. Bu bir sorunmu yoksa oyun mu yapıyor anlamadım. Bu durumu yaşayan var mı?
Cerenncee dsoylms benimki de sağa sola sallar hep mutlu olunca. Ben kızdıkça arttırdı bir dönem şimdi unuttu. 16 aylık şimdi artık hiç yapmuyor ama bir ara sürekli sallıyordu sağa sola
ozgecankosar dsoylms bizimkide sağa sola sallıyor 7.5 aylık oldu bj aylarda hepsi yapıyormuş oyun yapıyor gülüyor hatta bende taklit ediyorum çok hoşuma gidiyor