gmzsgnc omuriliğe yapılan anestezi daha sonra orada boşluk kalmasına sebep oluyor bu nedenle baş ağrısı yapıyor
Çok ileri düzeyde ağrı var ise anestezi uzman hastadan kan alıp omuriliğe enjekte edip boşluğu doldurarak tedavi ediyormuş anında ağrıyı keser yazıyor
Chatgbt amca öyle söylüyor benim de çok oluyordu ona sormuştum