10 Bebegimi bundan 3 ay önce ellerinde döküntü olduğu için hastaneye elettik kan aldılar karaciğer enzimleri yükselmiş doktor takibe aldı yükselmeye devam etti daha sonra gastroenteroloji bölümüne sevk ettiler orada da kan aldılar o sırada ateşli enfeksiyonlu bir hastalık geçirdi ona bağladılar hastalığı tamamen düzeldikten sonra tekrar kan aldılar ama hala karaciğer enzimleri yükselmeye devam ediyormuş neden olur bu durumu yaşayan var mı ve doğal yöntemlerle nasıl düşürülür bana kesin bir şey söylemiyorlar neden olabileceğini hiçbir şekilde hiçbir doktor söylemiyor sadece enfeksiyondan olmuş olabilir diyorlar kullandığın ilaçlardan olmuş diyorlar ama ben ilk hastaneye ilettiğinde Calp ol vermiştim ama iki aydır hiçbir şekilde çocuk ilaç almıyor ama hala yüksek Aspartat 319 alenin 330