berk58 o siteyi yapanlar da hayır kurumu değil neticede, onlar da para kazanacaklar. :) Saçma değil de şu an için kendinize ekonomik olarak uygun olmadığını söylemek daha doğru olur. Etraftaki tüm tanıdıklara haber yayarak belki bulabilirsiniz. Bina/site yönetiminiz icazet verirse bina girişine ilan asabilirsiniz, bizim sitede görüyorum ara sıra. Hayırlı bol kazançlar.