miracm Arkadaşlar kayınvalidem kolonoskopi olucak kağıtta 5 gün öncesinden katı gıdalar yenilmicek diyor benim bildiğim iki gün vs neden bu kadar uzun süre verilmiş kadın nasıl aç durucak o kadar süre
Elif1150Ecem miracm maalesef canım 😔, eşimde bir hafta oluyor ,resmen su sıvı gıdalarla tanesiz salçasısiz corbalarla muhallebi tarzı şeylerle, komposto sadece suyunu içti, kırmızı renkli bişey yemeyecek🤦🏻♀️😔 şimdiden geçmiş olsun
Omeraslan miracm Uzun süreli bakacaklardir. Mümkün olduğunca tüm bağırsağa bakmak istedikleri zaman uzun süreli diyet yaptırırlar.
Cennet70 miracm çok uzun süre bence ben 5 sene önce üç gün sıvı içtim sadece açlıktan iş yerinde bayılmışım sonra başka bir doktor kızmıştı bu sene özel hastane de hem endoskobi hem kolonoskobi oldum sadece birgun sıvı beslendim gitmeden lavman yaptırdılar öyle oldum ama doktor ya bi bildiği vardır herhalde teyzeye sabırlar diliyorum
SuMisalii miracm gelmiş olsun. Benim eşimde 6 ayda bir kolonoskopi olur ama hiç 5 gün demediler. 2 gün önceden bırakır 1 gün önceden lavman yapmaya başlar bir sıvı var onu tüketir bir sorun yaşamadı.
betul97_ miracm Bende oldum ama 2 gün diyet yaptım 3.gün kolonoskopi oldum. Su, kahve, çay, posasız meyve suyu (üzüm ya da elma) haşlanmış tavuk ya da et suyu o da iyi süzülmüş
Elif1150Ecem betul97_ Dr genellikle söylüyor canım, listede yazar bazen yinede dikkat ediniz salçalı felan, kırmızı renkli herşey dikkat etmeniz gerekir…
betul97_ Elif1150Ecem Bende yazan listede sadece bunlar vardı zaten benim yediğim şeyler sadece su ve kahveydi çok zorluydu
Elif1150Ecem betul97_ cidden çok Zor bişey, rabbim olacakların yardımcısı olsun 🤲🏻🥹,lavmanida evde son gün gece yapmak da zor 🤦🏻♀️🥹, eşimde çok kızmıştı işyerinde olduğu gece nasıl yapacağım diye…
betul97_ Elif1150Ecem Lavman var o işlem günü yapılacak dendi 2 tane birde bir gün öncesi ishal yapan bir toz vermişti ayy ölecektim