gulsahk0 bebisannesi_ benim bebeğim 4 aylık bazen gözle görülür derecede çökük oluyor bazen de şiş gibi geliyor bana araştırdığımda çökük olması susuzluktan şiş gibi olması da yatış pozisyonuna bağlı diyordu hemşire öyle bastırmış olsaydı geçmez öyle kalırdı diye tahmin ediyorum ama bariz bi çöküklük yok diyorsanız muhtemelen yeterli sıvı almadığındandır umarım bir şey yoktur geçer 😊😊
bebisannesi_ gulsahk0 şu an yine öyle çökük değil ama dediğim gibi o an parmak izi gibi çökmüştü dokunduğumda çok şaşırdım şu an geçmiş ama hafif çökük inşallah geçici bir şeydir
myprincess1 bebisannesi_ bıngıldak açıklığının kaç cm olduğunu ölçmek için bastırıyorlar Bebeğim 8 aylık tüm kontrollerinde doktoru bastırıyor diyor 0,5 cm veya atıyorum 1 cm gibi gibi Bastırmadan ölçme şansları yok ayriyeten bir doktorun. Videosunu izlemiştim bıngıldak sizlere hassas bir yermiş gibi gelebilir ama şu kadar darbeye kadar dayanıklı vs diyordu
Retzja Bıngıldak muayenesi bastırarak yapılır. Bastırdığı yer, yani sizin hemşirenin bastırdığı göçük dediğiniz yer ölçümü yaptığı yer. Ve evet, bıngıldak damar gibi atar. Bebeğinizin kafasına bazen dikkatli baktığınızda fark edersiniz 💐