Biz de 2 aylıkken teşhis aldık .evde yaptırılan hareketleri ağlaya ağlaya yaptırdık.şu an 6 aylık olduk.hareket açıklığı çok iyi ama hafif eğiklik devam ediyor. Size tavsiyem çocuk doktorları pek anlamıyo tortikolisten bi fizik tedavi uzmanıyla görüşüp egzersizleri tarif ettirin ve onun yanında birkaç tane siz de yapın.çocuğu kucakta pozisyonlayarak nasıl tutulacağını göstersin siz de öğrenin ve hep tortikolis olan tarafı esnetecek şekilde taşıyın çocuğu. Bütün oyuncakları tortikolis olan taraftan verin oyunları ordan oynatın. Egzersşzleri de ağlasa da yaptırmaya çalışın en çok işe yarayan egzersiz. Başta çok ağlasa da gerginlik geçince ağlamıyolar.Youtubeda videolar var söylediklerimle alakalı ordan da bakabilirsiniz.geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda iyileşir bebişiniz❤️