Kızlar 4 gün önce motordan inerken bacağımı egzozuna değdirdim fazla yanmadı diye düşündüm hemen çektim zaten buz sardım en başında acısını aldı ama buzu çıkartınca fena yanmaya başladı sonra siliverdin sürdüm acısını aldı ama yanan yer simsiyah oldu kremi baya kullandım sonra kırmızı kantaron yağı sürdüm ölü deriyi atmamıştı sadece 1-2 baloncuk şişmişti bugün yanan yer bölüm bölüm şişmiş ne yapacağımı bilemedim başına gelen ya da önerisi olan var mı??