3247 Su içiyor sürekli suyla oynuyor asla yemiyor mama içiyor kendısı de istemiyor ben vicdan yapıyorum mama veriyorum aç diye ne yapmam lazım nasıl bi yol izlemem gerek
3kedili2bebekli 3247 mamayı tamamen bırakmanız lazım açsa ac zorlamayın atıştırmalık vs vermeden 3 öğün yemek verin ara öğün yok 15 güne yemeye baslayacak sonra ara öğün eklersiniz
Ebrar27 3247 yemiosa hiç zorlama 2 yaşında günde 4 öğün çeşit çeşit yapıyordum yemıordu mama yda geçenlerde kendi kendine bıraktı acıkınca kendı gelip istiyor çok yıprattım bu konuda kendimi ama artık saldım ben salınca o istemeye başladı
mihriban0 3247 Benimde oğlumda artık pek yemek istemiyor bende bazen kitaplarına bakarken yediriyorum bazen yemekleri alıp parka götürüyorum orda yediriyorum dışarıda olunca yemeye biraz daha hevesli oluyor
3247 3kedili2bebekli çok üzülüyorum yemeyince uyuturken falan mama içiriyorum sabah uyandığında vermıyorum kahvaltı yapsın diye ama yine yemiyor öğlene doğru yıne teklif ediyorum yine yemiyor ağzında ya tutuyor ya diliyle atıyor
3kedili2bebekli 3247 evet çünkü mama gelecegini biluyor ama artık büyüdü ve yemek yemesi lazım uzuluyorsunuz biliyorum ama böyle daha kotu
3247 Ebrar27 çok vicdan azabı çekiyorum ya sofrada kimse su içemiyor resmen suyu getirmiyoruz ama yine aklıma gelıyor yıne alıyor istıyor içiyor oynuyor kendını islatıyor suyla oynarken vermeye çalışıyorum yesin de nasıl yerse yesin diyorum ama hiç bir şekilde yemiyor
Ebrar27 3247 ben ağlıyordum üzülüyordum psikolojim alt üst oldu olan bana oldu o keyifliydi hiç öyle düşünme gerçekten acıkınca yiyorlar bide dönem dönem oluyor çocuklarda çok normal
3247 Ebrar27 evet hiç yemese umrunda değil valla çok neşeli yerınde durmuyor diş çıkarıyor galiba eli sürekli ağzında dişten dolayı diye düşünüyorum ama bilemedim kilosu da 11 kilo
3247 mihriban0 ben kahvaltısını hazırlayıp parka gidiyorduk da son zamanlarda hava soğuk olduğu için gidemiyoruz balla kahvaltıyı zor bela yapıyor da yemek pek yemiyor
babysuzkesen 3247 maalesef bende aynı durumu yaşıyorum. Kızım 19 aylık ve zor bela öğün başı 2-3 kaşık bir şeyler yedirebiliyorum. Benimki de memeye güveniyor. Emzirmeyi bırakmak istiyorum ama doktorum 2 yaşına kadar emzir dedi ne yapacağım bilmiyorum.