maygirl hira0502 cacharel noa kullanıyorum.çok fresh, yumuşak, pudramsı bi koku..agir cicek ve şekerli kokulardan nefret ediyorum.kokusunu aldığim an 🤮 oluyorum.😐
Niyesordunbucevabi hira0502 Ben yıllardır parfüm kullanmıyorum çok istiyorum ama aşırı baş ağrısı yapıyor. Çok hafif kalıcı önerecek olan yok mu ya 🥲
sadbut hira0502 ywes rocher evidence ustune tanımam harika bi koku yıllandır kullanıyorum vucut kremi ile beraber hem cok kalıcı hem cok hafif
hira0502 hira0502 birde lancome nin turuncu olanı var ama çok ağır kokusu hiç hoşuma gitmiyor daha önce pembesini kullandim muhteşemdi
surprizbebe maygirl aynen ben de yıllardır Noa kullanırım hastasıyım tertemiz bir koku😊 ağır kokular başımı ağrıtır
hira0502 Niyesordunbucevabi orjinal isterseniz Victoria Secret çok güzel bargello muadili 384 ciceksi çok hafif
yagmurkokusu_ Niyesordunbucevabi bende sizin gibi kullanmıyordum hiç sevmezdim ama son zamanlarda kullanıyorum mesela baş ağrısı migren varsa bazı kokular var onlar tetikliyor. İnternetten araştırabilirsiniz. Ağır kokular olduğu zamanda veya kış kokularında genelde başağrısını tetikliyor.
surprizbebe Niyesordunbucevabi ben de ağır kokuya gelemem başım ağrır hemen. Yıllardır cacharel noa kullanırım tertemiz hafif bir çiçek kokusu
maygirl Niyesordunbucevabi ya bi anda fiyatı firladı ama bayağı gidiyor…oyuzden senede bikaç defa almak yeterli oluyor..bazen indirime giriyor indirim günlerinde alınca iyi oluyor.zaten kalıcı uzun surer gdiyor☺️
amazontuba hira0502 zara tuberose olanı kullanıyorum çiçeksi koku pek sevmem ama biraz baskın bi çiçek kokusu yani tek fıs bana göre yeterli geliyor. Avon un attractıon desire byn taktım bu aralar güzel bi koku
hira0502 amazontuba evet avonun o parfümünü biliyorum gerçekten çok güzel fresh ve havalı bi kokusu var
sincapailesi hira0502 privacy kullanıyorum muhteşem kokuyor asla parfüm kullanmam deodorant yeterli olur ama buna bayıldım.
sadbut hira0502 harika bir parfum tam bir imza kokusu herkes sorar ne oldugunu , ama aynı parfümün 2 farklı notası var biri daha ciceksi