Kitsu Bizimki de uykuyu sevmez ama sanırım sizinkisi kadar düşman değil. Ama yeğenim sizinki gibi. Ve ablamla kendimizi öyle avutuyoruz biz de, zekiler ondan uyumuyorlar diye.😅 Ben de öyle umuyorum.🌸
Ablam ilk zamanlar doktora da danıştı, “size böylesi denk gelmiş, yapacak bir şey yok” demiş.