zeynesila çocuk bu hastalıkla, oyunla, parkla büyücek. Bağışıklığı güçleniyo olarak düşünün. Yarın kreşe okula başlayınca daha fazla akranlarıyla karşılaşıp daha fazla temas olacak. Şimdi olduğu hastalıklar o zamanlarda daha güçlü olmasını sağlayacak😊 kızım 3yaşında, kreşe başladı ilk haftalarda çocuklar yatak döşek yatarken kızım ayakta atlattı çok şükür. Bende sizin gibi büyüttüm asla pişman değilim bu durumdan kendi adıma. Bile bile hasta olmasını istemeyiz elbette o yüzden hastaysak yada karşımızdakiler hastaysa buluşup görüşmeyiz bile bile lades demeyiz.