Kızlar ben 3 gün önce doğum yaptım başvuruyu yapmaya çalışıyorum ama bi türlü yapamıyorum 😒doğum yardım yazıyorum ilk çıkana basıyorum İlksan yazıyor altında doğru yer mi onu da bilmiyorum bana aşama aşama ne yapmam gerektiğini söyleyebilir misiniz rica etsem