organikirmik seval61 spiral bana her zaman korkutucu ve daha riskli gelmiştir, yani bildiğim kadarıyla kaydığı zaman haberiniz falan olmuyor. Bir de hep kanama miktarında ya da düzeninde bir şaşma olduğunu okuyorum o yüzden ben haptan yanayım
Birminikaslan seval61 ikisi birden gerçi hapı bıraktım ama geri baslayacam bana daha güvenilir geliyor hap
seval61 organikirmik aynı fikirdeyim o yüzden spiral taktirmiyorum kaydimi kaymadimi diye kendi kendimi yicem stresten
zeynebimd İkisi de değil spiral kayıyor düzensizlik yapıyor hap da hormonlarınızı bozuyor bırakın erkekler korunsun 😂
hiralies seval61 spiral kayabiliyor hapda hprmonları bozuyor kullanıp bıraktıktan sonra çocuk istediğimde aşılama yaptırmak zorunda kaldım ilk oğlum öyle oldu kullanmadım birdaha şimdi ikinci doğal yolla hamile kaldım