Kızlar oğlum 7.5 aylık. Yumurtanın her türlüsünü denedim. Omlet, irmikli, haşlanmış… her yediğinde bi 30-40 dakika sonra mutlaka kusuyor. Ve yerkende kusma hareketi yapıyor. Herhangi bir alerji belirtisi olmadı vücudunda. Bu neden oluyor olabilir? Nasıl sevdirebilirim? Tecrübesi olan var mı?